Outfit| zpátky do školy?


V tuhle dobu jsem se minulý rok už chystala do školy, na jeden z mých nejdůležitějších školních roků, na můj maturitní. Tenhle rok je zvláštní, prázdniny mám už od května a do školy nastupuji až v říjnu, pokud si někdo myslí, že bude mít víc času, je to přesně naopak, stíhám jen to důležité a věci, které jsem nechávala na léto asi přesunu na to další. Nu což není lepší zabývat se činností, která vás dělá šťastnými a mnohé vám přináší než něčím, co vám nic nedá, jen vezme čas?


Na vysokou školu se chystám jinak, s respektem, budu znovu ten nejmladší prvák. Je to zvláštní pocit, bojím se, ale zároveň se neskutečně těším.  Jsem vděčná za to, že mohu studovat obor, který mi je nejblíž a který mě baví. Přijde mi, že dnes není v módě být vděčný, vážit si něčeho. Stačí se podívat na dnešní teenagery, do školy chodí z donucení, neříkám, že já jsem školu milovala, chemie s fyzikou opravu nebyly mé nejoblíbenější předměty, ale snažila jsem se hledat na škole to pozitivní, hodiny SVS, literatury a slohu.  V mnohém závisí i na profesorech, měla jsem štěstí, že na mnou milované předměty jsme měli neskutečně úžasné profesory, chtěli nám předat něco ze sebe, svou životní moudrost a bylo jen na nás, zda ji přijmeme či nikoliv. Spousta mladých si myslí, že podstatou života je být cool, od třinácti kouří, proti kouření nic nemám, pokud je to svobodná volba dospělého člověka, kterou nedělá proto, že chce být cool, ale znám lidi, kteří si odpoledne sednou s knihou a zapálí si cigaretu, je to jejich druh relaxování, je to každého vlastní volba a pokud tím neobtěžují ostatní, nevidím v tom žádné zlo, neučí se, sedí neustále na Facebooku. Ale co zde najdou? Většina nedorozumění pochází právě ze zpráv na Facebooku, ze statusů a z „faktů“, který řekl opravdu ověřený zdroj. O tomhle ale život není, život je o tom snažit se být naší nejlepší, možnou verzí.


Můžete si říct, co to tu píšu za blbosti a já vám to nevyčítám. Každý máme svůj názor a musíme se naučit přijímat názory těch druhých, nemusíme s nimi souhlasit, ale každý má právo na svůj názor, pokud toho nejsme schopni, je čas, hledat chybu v sobě, nikoliv v druhých.


A nyní k outfitu, na sobě mám červené šaty z Asosu, platformy a sako New Look, kabelka Guess, je taková moje srdeční záležitost, byla to první kabelka, za mnou vydělané peníze, náušnice a prsten dělané na zakázku a brýle Celine.



Oblíbené příspěvky