Travelling| Wieliczka

Od pátku do neděle jsem byla na mezinárodní konferenci lékařů ve Wieliczce. Ubytování jsme byli v hotelu Lenart, který byl určitě zajímavý, chvílemi jsem nevěděla, zda se mi líbí nebo ne, ale mohu ho určitě doporučit.





V pátek jsem přijela dřív, tak jsem měla čas se projít do města. Wieliczka je menší město, má kolem 20 000 obyvatel a je tak trochu uvízlé v čase, přišlo mi, jak kdybych se vrátila 30-40 let zpět, ale i to má své kouzlo. Na prozkoumání města jsem si oblékla novou sukni z Reserved, kterou si nemohu vynachválit, původně jsem chtěla vyjít v těchto botách, ale nakonec vyhrály Conversky.


V sobotu konference začínala celkem brzy a během dne jsem vystřídala asi čtyři outfity, většinou jsem měla ale jen pět minut na převlečení, takže na focení vůbec nebyl čas, snad vám je všechny brzy ukážu při jiné příležitosti. Po skončení konference jsme se přesunuli do solného dolu, kde nás čekala prohlídka do prostor, kde se normální turista nedostane a nádherný koncert.



Sobotu uzavřel slavnostní raut opět v hotelu Lenart. Chtěla bych tímto poděkovat firmě Finclub za nezapomenutelný zážitek.

Oblíbené příspěvky