Jak jsem fotila do knížky


Tohle je něco, z čeho jsem opravdu nadšená, můžete si říct, no tak máš fotky v knížce no, ale tady jde o mnohem víc. Fotila jsem člověka, který pro mě moc znamená, křtil mě, byl u mého prvního svatého přijímání a doufám, že on bude ten, kdo mě bude jednou oddávat, proto když mě toto léto oslovil, jestli bych mu nemohla vyfotit pár fotek do knížky, neváhala jsem.

Zbigniew Czendlik ve spolupráci s Markétou Zahradníkovou vytvořili knihu, která je opravdu čtivá. Možná je to tím, jakou formou je psaná - rozhovor, možná je to těmi životními zážitky Zibiho, které by ho mohli občas řadit do "šuplíčku smolaři", to už je na každého uvážení.

V úterý 18.10.2016 proběhl slavnostní křest v Neoluxoru na Václavském náměstí, kterého se zúčastnili mimo jiné i Lucie Bílá, Jan Potměšil a Tomáš Paclík jako kmotři knihy. Fotky z této akce najdete dál v článku, stejně jako fotky knížky. A na jakých stranách najdete mou práci? 180, 197 a 216.

Knížku seženete v síti knihkupectví Neoluxor.













Oblíbené příspěvky