TRAVELLING| Dresden


Zřejmě už jsem byla zase dlouho v Čechách, proto jsem se tenhle neděli splašila a rozhodla se v úterý udělat menší výlet do Drážďan s kamarádkou. Občas jsou tyhle výlety potřeba, být s člověkem, který vám rozumí a je stejně, ba i víc bláznivý jako vy. Nebudu vám tady vykládat, jak jsme chodily po památkách celý den, já takové cestování moc nemusím, raději procházím město, nasávám atmosféru, většinou nechodím do vyhlášených podniků, ale pokud narazím na nějaký, který se mi zalíbí, jdu tam, nechodím hlavními ulicemi, ale těmi vedlejšími, protože ty mají to pravé kouzlo.

Do Drážďan jsme jely tentokrát jen na otočku, původně kouknout na vánoční trhy, ale ty byly bohužel zavřené, takže jsme si tak prošly město, pokoupily pár vánočních dárků a prokecaly celý den. Nikam jsme se nehnaly, když jsme se chtěly někam kouknout, tak jsme se koukly, když ne, tak ne.

Tenhle rok byl bláznivý, co se týká cestování, Bali, Francie, Itálie, Maďarsko, Monako, Holandsko, Kapverdské ostrovy, Německo. Příští týden mě čeká ještě Berlín, a pokud to vyjde, tak bych ráda stihla ještě do konce roku Rakousko. Spousta lidí se mě ptá, kde na to beru. Tenhle rok jsem dost změnila svůj přístup k financím, místo nových šatů z H&M můžu jet například takhle do Drážďan, místo kabelky od Guesse můžu letět do Itálie, všechno je o prioritách, každý může cestovat, jenom jde o to chtít. Dnes se dá cestovat i téměř bez peněz a dá vám to dokonce i víc zážitků, než když byste lítali první třídou a spali v nejluxusnějších hotelích. Nemusí to být jenom o penězích, ale i strachu, ten já nemám nejspíš díky tomu, že lítám od mala, ale i pokud ho máte, zkuste s ním bojovat, já ho měla z jiných věcí a překonala jsem ho, stojí to za to, protože díky strachu se připravíme o tolik skvělých zážitků. Život je o tom, vystoupit ze své komfortní zóny, protože do té doby, kdy v ní zůstanete, tak spíš přežíváte, než žijete. Taky jsem taková byla, ale to rozhodnutí, změnit svůj postoj, bylo to nejlepší v mém životě.





















Oblíbené příspěvky