STYL-KABO



Letos si moc přehlídek neužiji, jelikož jsem v termínu pražského fashion weeku v Miláně. Proto, když mi přišla pozvánka na letošní STYL-KABO, moc dlouho jsem neváhala, přestože jsem druhý den odlétala do Benátek.

50. Ročník se konal v Brně v termínu
19.-21.8. 2017 a hlavní náplň byla jako vždy konktraktační prezentace módy. Vystavovalo 253 firem z 15 zemí a 780 značek.

Byla jsem zde v neděli, kdy také probíhala přednáška Ellen Haeser, která je nizozemská expertka na trendy. Představila nám dámské i pánské trendy na nadcházející sezónu a upozornila také na to, jak důležité je kupovat kvalitní kousky, které nám poté v šatníku vydrží léta.

S touto myšlenkou se osobně ztotožňuji, sama nejsem fanoušek "rychlé módy", preferuji míň věcí, ale kvalitnějších než kvantum za pár korun. To jsem se také poslední dobou naučila s kabelkami, měním všechny obyčejné z řetězců za kvalitní kožené, které jsou nadčasové a vydrží.

S Ellen jsme měli možnost se po přednášce osobně sejít a položit jí otázky, co nás zajímá. Sama byla velice zvědavá na postavení blogerů v Čechách.

Večerní program byl zakončen přehlídkou jedenácti českých a slovenských návrhářů jako je Liběna Rochová, Pavel Berky či Klára Nademlýnská. Dokonalou tečkou za obohacujícím dnem byla přehlídka Vivienne Westwood a její prêt-à-porter kolekce dámské a pánské módy 2017–2018, která měla v České republice oficiální premiéru.



























Oblíbené příspěvky