Summer vibes



Není venku nádherně? Přijde mi, že se sluncem je najednou všechno hezčí, lidi milejší a najednou má všechno smysl. 

 Často teď přemýšlím o hodnotách, jaké naše společnost má a kam se vyvíjí. Technický pokrok je neskutečný, chytré telefony, chytré hodinky. Všechno je chytré, ale co my? Přijde mi, že se dnes příliš ženeme za tím materiálním blahobytem, mít peníze, kariéru, velký dům, drahé auto a zapomínáme přitom na sebe. Peníze štěstí nepřinášejí, ba naopak přinášejí nesváry. 

Kam směřuji svůj život já? K tomu být šťastná, mít místo, které bude domovem, nejen domem, mít akorát na to, abychom mohla cestovat, učit se, poznávat, milovat. Ono ke štěstí stačí opravdu málo, a milion věcí vám stejně nezaplní prázdno v srdci, sama to vím, obklopovala jsem se neskutečným množstvím oblečení, doplňků a byla jsem nešťastná, nový kousek mi dal vždy pocit štěstí na chvilku, ale ta pominula rychle, a tak jsem dál kupovala a kupovala. A teď? Přemýšlím než si něco nového koupím a snažím se zbavit těch krabic plných oblečení, které mi štěstí nepřineslo. 

Cítím, že všechno do sebe začíná zapadat, že díky tomu, co bylo, jsem se měla něčemu naučit. Nevím, co bude dál, ale těším se na to, sama za sebe tvořit svůj svět.









Oblíbené příspěvky