TRAVELLING| Balím si kufry, zase

Hastag #livinginthesuitcase se už mým dlouholetým kamarádem, dokonce po nastoupení na vysokou školu už mi přišlo, že už v kufru už vážně žiji, přijela sem, vybalila, abych za chvilku zase zabalila. Tohle léto pořád někde cestuji, ať je to zahraničí nebo jen po Česku, letos je toho zahraničí dost a jsem za to opravdu vděčná.

Tohle jsou fotografie z balení do Německa, jelikož jsem jela autem, mohla jsem si toho vzít víc, protože auto to přece uveze. Co se týče skládání oblečení jsem dost pořádná, ráda si všechno ruličkuju. A co nesmí kromě oblečení chybět? Kosmetika, štětce od Zoeva, doplňky, notebook, foťák, občas notebook a mé milované pouzdro na pas. Pár lidí se mě ptalo, proč necestuji s taškou, kufr mi je prostě pohodlnější, člověk se s ním nemusí tolik tahat a navíc se tolik nebojím, že se mi uvnitř něco rozbije.

Co vy? Jak balíte? Raději kufr nebo tašku?







Oblíbené příspěvky