TRAVELLING| Bastei

Pokud sledujete můj Instagram, mohli jste si všimnout, že jsem se v sobotu vydala na menší roadtrip do Německa. Ráda bych se s vámi podělila o dvě nejkrásnější místa, které jsme navštívili a prvním z nich je Bastei.

Bastei leží kousek od hranic a patří do Saského Švýcarska, autem se dostanete na parkoviště (2 eura za osobní auto) vzdáleného 3km a zde máte možnost buď pokračovat pěšky nebo jet autobusem, který stojí 1,5 eura tam i zpátky. Samotný areál skal je zdarma, pouze se platí vstupy na určité vyhlídky, vstup vychází na 2 eura. 

Já jsem byla osobně nadšená z tohoto místa, výhledy a majestátnost skal mě naprosto uchvátila. Na skalách také uvidíte spoustu horolezců, kteří se kochají tou nádhernou přírodou kolem, já sama bych tak dokázala strávit hodiny. 

Bastei bych určitě doporučila a sama se tam plánuji jednou ještě vrátit.


















Oblíbené příspěvky