OUTFIT| Pouze další blogerka


Pouze další blogerka. Ano, dá se říct, že jsem součástí početného stáda dnes tak módních blogerů, ráda bych vám ale ukázala svůj pohled na věc. S blogováním jsem začala už dávno, tehdy jsem blog měla spíše jako prostor k prezentaci svých fotek, ne sebe samé. No ale to se přestěhováním do Prahy změnilo, chtěla jsem ukázat lidem, co mají nějaké to kilo navíc, že to neznamená, že by se nemohli hezky oblékat. Poté jsem se dostala do fáze spíše takového cestovatelského deníčku, kdy by bylo slovo blogerka, tak neskutečně protivné, no a nyní jsem tady, v Karlových Varech na press tripu, neskutečně vděčná za to všechno, co se mi díky blogu dostalo do života. Díky tomu, že bloguju jsem mohla uspořádat s dalšími blogery bazar, z kterého peníze putovali na dobrou věc, poznala jsem tolik skvělých lidí, ze spousty z nich se stali mí dobří přátelé, dělám to, co mě baví, fotím, hraju si s módou a žiju, tak jak chci, proto už mi vlastně oslovení bloger ani nevadí.

Tu hru s módou na tomhle všem miluju, navíc kde jinde můžete vylézt v takovém kožichu než ve Varech, abyste splynuli s ruskou už spíše ne menšinou. Visel už asi dvacet let ve skříni a už prostě byl čas ho jednou provětrat, možná ho provětrám ale i v Praze, vždyť móda je o sebevyjádření, o tom, že nosíte to, co se vám líbí, to, co vás nějakým způsobem vyjadřuje. Někdo může říct, že v tom, co mám na sobě, vypadám jako Ruska, ale proč? Mám na sobě něco, v čem jsem se cítila skvěle a o tom to celé je, být spokojený se sebou, se světem, hledat to dobré, protože to dobré najdete na všem, jen musíte chtít.







Oblíbené příspěvky