s.Oliver perfumes


Včera jsem měla možnost se zúčastnit prezentace nových parfémů s.Oliver. Značku s.Oliver učitě znáte. Pamatuji se, jak jsem jako malá kolem jejího obchodu chodila v nákupním centru Letňany, jak se mi neskutečně líbilo jejich logo, jednoduché a snadno zapamatovatelné, stejně jako jejich nové vůně. Růžová pro ni je nádherně pudová, jemná, nenucená, ale zároveň zapamatovatelná. Šedá pro něj má v sobě něco zvláštního, nepřipomíná mi žádnou vůni, co jsem cítila, je kořeněná a zároveň jemná, výrazná a zároveň jemně doplňující.

Celý večer byl nádherný, začínalo se v Duplexu, odkud jsou také všechny fotografie v článku. Poté jsme se přesunuli na představení Louskáček do divadla Hybernia, které bylo třešničkou na dortu nezapomenutelného večera ve skvělé společnosti.





















Oblíbené příspěvky