Komono Winston Royale


Dneska se na mě v metru usmálo malé dítě a povídá mamince: "Ta paní má ale hezkou sukni.". Tahle věta, tohle malé vytržení z mého uspěchaného světa mi tak zlepšilo náladu a pomohlo mi si uvědomit, jak snadno jde dělat svět hezčím.
Jsem workoholik po mém tátovi, nedokážu si představit jeden den nic nedělání, je to pro mě tak trochu noční můra. Máte mě vidět, když jsem nemocná, to chodím po domě jak lev v kleci. 
Zároveň ale moc neplánuju, diář vedu malý, který je věčně na spodu kabelky a jediné, co do něj zapisuju, jsou termíny zkoušek a focení. 
Kdo mě zná, ví, že chodím všude tak tak, krom zkoušek a práce, na to jsem vycepovaná z domu. Ale schůzky, to je má slabina, když prostě já si vždycky dám za sebe několik a když se ta první protáhne z jedné sklenky vína na dvě, někdy tři, tak se vám automaticky šoupe celý program, protože nechcete přece zkrátit čas těch dalších schůzek. 
Řekla jsem si ale, že bych to měla změnit a prvním krokem bude to, že si pořídím hodinky. Komona jsem už jednou měla, vlastně úplně stejné, ale přestaly jít a já na ně zanevřela. Teď jsem je ale znovu objevila na 24time a rozhodla se zkusit štěstí a vzít je znovu. Tak uvidíme, jestli už půjdou bez problému a jestli mi pomůžou chodit včas.




Oblíbené příspěvky