Recenze masky 7th Heaven


Dnes pro vás mám připravený typ článku, který tu již dlouho nebyl, přicházím s recenzí masek od značky 7th Heaven.

Z čeho vlastně jsou? K výrobě jsou používány přírodní suroviny z rostlin a minerálních zdrojů a inovativní postupy. Masky jsou vyráběny ve Velké Británii.

Co mě asi nejvíc zaujalo? Masky mají certifikát PETA, jsou vegetariánské a z velké části vhodné i pro vegany. Navíc neobsahují lepek ani parabeny.

Kde se dají koupit? K dostání jsou v sítích Rossmann, Tesco, Teta, Albert a další.

Přejdeme ale rovnou k jednotlivým maskám a mém názoru na ně.



7th Heaven Uhelná maska
Bahenní maska s čistícím dřevěným uhlím a exfoliačními skořápkami ořechů je opět vhodná spíše pro mastnější pleť, kterou čistí a zbavuje mastnoty. Sama mám spíš normální pleť, takže jsem ocenila jen její čistící funkci, z té jsem byla ale nadšená.




7th Heaven Uhelná slupovací maska
Kaolínový jíl s detoxikačním dřevěným uhlím je na pleti svěží a pleť po sundání zanechává čistou a hebkou. Byla jsem také spokojená s tím, jak mi stáhla póry a prokrvila pokožku.




7th Heaven Slupovací maska z černých řas

Tato maska je můj favorit, osobně mám ráda slupovací masky, jejich používání je snazší a nenaděláte s nimi tolik bordelu. Obsahuje nasekanou černá mořskou řasu Laver (z waleského pobřeží) a drcené rakytníkové plody. Pleť jsem po použití měla hebčí a celkově mi z celé řady vyhovovala nejvíc.



7th Heaven Čokoládová bahenní maska
Krémové kakaové máslo a rozdrcené kakaové boby s hydratačním bambuckým máslem jsou hlavní složkou této masky. Rozhodně je ze všech masek nejvoňavější, vhodná je hlavně na mastnou pleť, kterou zanechává krásně čistou.



7th Heaven Čistící proužek na nos
Proužkům na nos osobně moc nevěřím, ale tento mě překvapil. Mám problémy s tím, že mi prostě nedrží makeup na nose a po užití proužků jsem viděla zlepšení, takže pokud trpíte podobným problémem, vřele doporučuji.

Celou řadu masek můžeš vyhrát pro sebe a svou nejlepší kamarádku nyní na mém Instagramu.






Oblíbené příspěvky