Paris is always a good idea - part two

Jsem doma už týden a Paříž mi neskutečně chybí, lidé, kteří se na mě na každém rohu smějí, vystřídaly zamračené české tváře. Ale i tady se najdou lidé, kteří se na vás nekoukají jako na blázna, když se na ně usmějete. Zítra odjíždím na Hudební festival Znojmo, klasická hudba spojená s dobrým vínem, co víc si může člověk přát, osobně nejsem fanouškem festivalů, nejsem frontový bojovník, ale tenhle spíš připomíná Smetanovu Litomyšl.



Zpátky k Paříži, v úterý jsme byli na Champs-Élysées, vylezli jsme nekonečné množství schodů ve Vítězném oblouku, ale ten výhled stál opravdu za to. Samotná ulice je nádherná, naleznete tam spoustu showroomů automobilových značek, kavárny, obchody s oblečením a samozřejmě značky jako Louis Vuitton, Cartier a další.


Také tam můžete najít restauraci Häagen-Dazs, kde dělají takovéhle dobroty, ale abych pravdu řekla, taková porce se nedá sníst, člověk je rád, že sní jednu skleničku, ale opravdu doporučuji se tam zajít kouknout. 



Dál určitě nesmí chybět makronky od Ladurée. Chtěla jsem vědět jestli jsou opravdu tak skvělé a musím říct, že jsou ještě lepší, než jsem čekala.




Když člověk stojí pod Eiffelovou věží, nedokáže si představit, že měla být vlastně rozebrána a ta atmosféra kolem ní je úžasná.





Středa, velkolepé Versailles, ani to neskutečné vedro nám nezabránilo si Versailles projít a určitě se plánujeme vrátit v chladnější období a projít i celé zahrady.




Notre Dame a Louvre, Louvre je úžasný, mohla bych tam chodit každý den a trvalo by mi několik let, než bych si vše prohlídla. A Mona Lisa? Asi jsem čekala víc, Poslední večeře byla zajímavější, alespoň pro mě.


Paříž se s námi poslední večer rozloučila přenádherným západem slunce u Louvru, nemohu se dočkat, až se vrátím a těchto západů bude nespočetně.


Oblíbené příspěvky