Outfit| Pink tutu skirt

Popravdě, dlouho jsem přemýšlela, jestli něco podobného v Čechách zkusit, ale nakonec jsem si řekla, že pokud by to pomohlo alespoň jedné dívce, bude to stát za to. Ano, spadám do kategorie plus size, s velikostí 18, byla jsem kvůli tomu šikanována už jako dítě, přišla jsem si ošklivá a nenáviděla jsem své tělo, prošla jsem x změnami jídelníčku, ale nic nepomohlo. Měla jsem velikost 24 a byla jsem nešťastná, ale postupem času jsem se naučila mít své tělo ráda a najednou změny jídelníčku začaly fungovat a já se začala cítit skvěle, cítím se skvěle, shazování váhy je běh na dlouhou trať a já jsem v první třetině. Proč tady tohle všechno píšu? To, že máte kila navíc neznamená, že musíte nosit černé neforemné pytle, džíny a být jako šedé myšky. Já nosím to, co se mi líbí, v čem se dobře cítím, už mi nevadí poznámky na to, že bych měla zhubnout, protože já hubnu, ale zároveň se cítím dobře v kůži v jaké jsem nyní. Milujte své tělo a lidi to na vás uvidí, pokud vám kdokoliv řekne, že jste ošklivá, tak ten člověk si pouze řeší svůj vnitřní problém, bylo mu ublíženo, tak ubližuje dál. Jste krásná, s kily navíc, s pihami, s úzkými rty, s nohama do O… Nebojte se už nosit barvy, zajímavé střihy, buďte svá a nenechte nikoho, aby vám tvrdil opak.


Na sobě mám tylovou sukni, kterou jsem sama šila, sako a boty  New Look, triko Asos, kabelku jsem dostala jako dárek, klíčenka Ladurée a sluneční brýle Celine.





Oblíbené příspěvky