Outfit| Rok vás změní, hodně


Je to už téměř rok, co jsem měla tyto šaty na sobě, 6.2.2015, můj maturitní ples, jedna z mála nocí, které bych opravdu chtěla prožít znovu. 

Od té doby uplynulo mnoho týdnů. Odmaturovala jsem, dostala jsem se na univerzitu, oslavila dvacáté narozeniny, odstěhovala se do Prahy, poznala jsem spoustu inspirativních lidí, zažila spoustu nezapomenutelných okamžiků, cestovala, smála se, užívala si života. Během této doby jsem našla samu sebe, jsem vnitřně vyrovnaná, šťastná, žiju jak nikdy předtím, každý den, každou minutu.

Dneska jsem tyto šaty měla znovu, vybavilo se mi spousta vzpomínek, ale bylo to krásné, vzpomínala jsem na ten den, ale zároveň jsem byla smířená s tím, že ty časy už jsou pryč. Možná ten pocit vyvolalo to, že jsem byla s lidmi, kteří pro mě znamenají svět, s těmi, kteří tvoří mou přítomnost. To je nejdůležitější, vzpomínat v dobrém na minulost, byť jsme udělali spoustu chyb, ale teď je tu přítomnost a ta na nás nepočká.







Oblíbené příspěvky