Rok 2015

Rok 2015 je pomalu za námi a myslím, že opravdu stojí za zrekapitulování. Byl to rok plný změn, nových přátelství, rok nespočetných zážitků, byl to ten nejlepší rok. Smála jsem se, tančila, radovala, cestovala, procházela se jen tak, fotila, prostě jsem žila, užívala života plnými doušky. Tady je pár nejdůležitějších momentů tohoto roku:

Maturitní ples
Chtěla bych tu noc vrátit, znovu zažít, všechno šlo tak neskutečně rychle, ale byla to jedna z nejlepších nocí mého života.


Odmaturovala jsem
Odmaturovali jsme všichni a taky po patřičně oslavili, jen škoda, že jsme se pak tak nějak rozutekli a potkáváme se už spíše jen ve vlaku.


Paříž
Byl to ten nejkrásnější zážitek za poslední dobu, ta atmosféra v Paříži je kouzelná, lidé jsou neskutečně inspirativní a milí. Snad brzy znovu.



Outfity
Začala jsem fotit plus size outfity a vůbec se víc věnovat blogu. Jsem opravdu vděčná za vaši podporu v tom, co dělám.


English camp
Byl to zážitek, který mi změnil život. Myslím, že nemusím víc popisovat, vy, kteří mě sledujete, jste si už vše přečetli.


Oslavila jsem dvacetiny
Už mi dál není náct, je to zvláštní pocit, ale je to skvělé.


Konference ve Wieliczke a Krakow
Stačí přejet hranice a kultura se neskutečně změní, Polsko mě uchvátilo, Krakow je nádherné město a solné doly ve Wieliczke jsou dechberoucí.



Přestěhovala jsem se do Prahy a poznala ty nejlepší spolužáky na světě
Tohle byla asi největší změna tohoto roku, studuji na univerzitě a žiji sama, bez rodičů, je to najednou velká svoboda, ale zároveň se vždy těším na víkend domů, odpočinout si od toho shonu, který je v Praze, nadýchat se trochu čerstvého vzduchu. A spolužáci? Lepší jsem si nemohla přát, jsou pro mě jako rodina.



Egypt
Do Egypta létáme hlavně kvůli jejich mastičkám a čajům, jejich kultura je zvyklá léčit přírodní cestou, která má dlouhou tradici a opravdu pomáhá.



Vánoce
Ty jsem trávila s rodinou, kterou teď vídám méně a dost mi chybí, dost času jsem strávila i s babičkou v kostele, přemýšlením nad tímto rokem, co mi dal.




Jsem vděčná za vše, co se tento rok přihodilo, protože vše mě nějak posunulo dál. Věřím, že rok 2016 bude ještě lepší.


Přeji vám všem všechno nejlepší do nového roku, hodně lásky, štěstí a úsměvů.

Oblíbené příspěvky