Vienna


Minulý týden jsme si s mamkou udělaly výlet do Vídně, kterou jsme si spíš tak volně prošly, než abychom chodily po památkách jako turisti.

Přijely jsme v pátek odpoledne, ubytované jsme byly kousek od centra v hotelu Austria Trend Hotel Doppio Wien, kterého velké plus je poloha a bonus parkování zadarmo, navíc neměli problém nás tam nechat stát i další den do odpoledne. První cesta vedla jak jinak než do centra, které bylo tramvají vzdálené asi 10 minut. Centrum jsme si v klidu prošly, ochutnaly tradiční sacher dort a zastavily se i v Mozart cafe. Vídeň je nádherné město, má neskutečnou atmosféru, co mě také nadchlo byly všudy přítomné cyklostezky. Celou dobu jsem se cítila jako Alenka v říši divů, nevěděla jsem kam dřív koukat, protože tolik krásy v jednom městě jsem již dlouho nezažila. Však posuďte sami.
V sobotu jsme měly v plánu jet opět do centra, ale bohužel nám začalo silně pršet, tak jsme se jely podívat do outletového městečka Parndorfu, které je opravdovým rájem pro všechny nadšence do nakupování, my jsme také sehnaly pár kousků, po kterých jsme se koukaly již delší dobu za zlomek ceny. 

Jediné co mi na Vídni trochu zklamalo byla hektičnost, všude byl ruch, spousta lidí a necítila jsem se tam tak dobře jako například v Berlíně. Nicméně bych se tam ještě ráda někdy vrátila, ovšem za lepšího počasí.























Oblíbené příspěvky