Pohádky bratří Grimmů


Už od malička jsem milovala pohádky od bratří Grimmů, byly tajemné, záhadné a neskutečně přitažlivé. Hlavní postavy většinou prožívali nějaké utrpení a tak jsem si je vždy i představovala, nádherné bytosti s utrápenýma očima, takovýma, ve kterých se člověk topí. Proto jsem se v této sérii fotografií snažila zachytit můj pohled na Grimmovské pohádky, na tu jejich stránku, ze které vám místy jde mráz po zádech.

Co se týče samotného focení, určitě vám vyběhne otázka, zda mi nebyla zima? Byla, skoro dvě hodiny jsem chodila bosky po sněhu, ale paradoxně jsem to čekala horší, tělo si pak opravdu zvyklo a já jsem celé focení přežila bez větší úhony. S Airou (Československý vlčák) se skvěle spolupracovalo, piškotky to jistily. Za make up musím poděkovat Evě Vičarové a za fotky Anet Zvejškové, která chudák se mnou trpěla zimou. Postprocess mám na svědomí já, jsou to fotografie asi s největším zásahem, který jsem zatím dělala, paradoxně obličej retušovaný téměř není, díky skvěle udělanému make upu. Celkově jsem si ráda vyzkoušela celý proces tohoto focení a mnoho nového jsem se při něm naučila. 







Oblíbené příspěvky